.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح بندر آستارا در هفته دولت

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح فاز نخست بندر آستارا در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس علی نیکزاد شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل گیلان با تبریک ولادت فاطمه(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) نزد مسلمانان والاترین زنان است.

وی با بیان اینکه فاطمه(س) به فرموده پیامبر(ص) سرور تمام زنان جهان است، افزود: این سروری در زمان و مکان نمی‌گنجد.

نیکزاد نحوه دفاع از ولایت را از برجستگی‌های حضرت فاطمه(س) عنوان کرد و گفت: نمونه آن دفاع و حمایت ایشان از ولایت در خطبه فدک است.

وزیر راه و شهرسازی شخصیت علمی فاطمه(س) را نیز بالا خواند و تصریح کرد: اگر سیره جوانان امروز فاطمی و علوی باشد، مشکلات جامعه قابل برطرف شدن است.

وی در ادامه به بررسی مصوبات جلسه گذشته شورای مسکن و حمل و نقل گیلان پرداخت و ابراز داشت: بیمارستان‌های آستارا و شفت از پروژه‌های مهر ماندگار هستند و تا پایان سال جاری افتتاح می‌شوند.

نیکزاد با بیان اینکه محوطه‌سازی بیمارستان آستارا به طور کامل انجام می‌شود، اذعان کرد: امسال باند دوم بزرگراه رشت – آستارا به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی خواستار برطرف شدن موانع برداشت مصالح برای اجرای پروژه‌های عمرانی توسط استاندار گیلان شد و بیان داشت: یک باند از کنارگذر بندر انزلی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

نیکزاد از افتتاح فاز نخست بندر آستارا در هفته دولت امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: 11 کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین در مدت 18 ماه به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه راه‌آهن رشت – قزوین اظهار کرد: راه‌آهن رشت – قزوین به طول 135 کیلومتر در 9 قطعه در حال احداث است.

وزیر راه و ترابری بر اتمام سریع زیرسازی پروژه راه‌آهن رشت – قزوین تاکید کرد و گفت: ایستگاه‌های رشت و لوشان در مسیر راه‌آهن رشت - قزوین به بهره‌برداری می‌رسند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.